Skip to main content
BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis

 

Sauga – užtikrinti nuolatinį aukščiausios saugos lygį bei iniciatyvų teikiamų paslaugų saugos stiprinimą.

Kokybė – gerinti teikiamų paslaugų kokybę, didinti klientų ir kitų suinteresuotų šalių pasitenkinimą.

Saugumas - užkirsti kelią neteisėtam įsikišimui į paslaugų teikimą.

Savo veiklą grindžiame tarptautiniais ir Lietuvos Respublikos teisės aktais, standartais bei rekomenduojama praktika, nuolat laikomės taikytinų Europos Sąjungos reglamentų, kitų tarptautinių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, standartų, įmonės vidaus teisės aktų reikalavimų bei vykdome atitikties taikytiniems reikalavimams stebėseną.

Įsipareigojimai

  • prižiūrėti ir nuolat tobulinti įmonės saugos ir jos valdymo bei kokybės vadybos sistemą (įskaitant jos dokumentus, procesus ir veikimo rezultatus), kuri yra neatsiejama bendros įmonės valdymo sistemos dalis;
  • aiškintis klientų ir kitų suinteresuotųjų šalių poreikius bei tenkinti jų lūkesčius;
  • vykdyti veiklos procesų vertinimą ir juo pagrįstą nuolatinį procesų tobulinimą, siekdami aukščiausių standartų ir atsižvelgdami į gerąją praktiką;
  • siekti technologinės pažangos, diegti aplinkosaugos požiūriu pažangius inžinerinius sprendimus bei sistemas, taupiai ir racionaliai naudoti išteklius;
  • prižiūrėti ir tobulinti rizikos valdymo sistemą, integruotą į visus įmonės veiklos procesus bei atitinkančią tarptautinius rizikos valdymo standartus ir gerąją praktiką;
  • būti nuolat pasirengę tinkamai valdyti nenumatytus atvejus ir koordinuoti veiksmus su kitais paslaugų teikėjais ir aviacijos įmonėmis;
  • užtikrinti atvirą ir veiksmingą pranešimų apie saugos įvykius ir saugumo problemas sistemą;
  • užtikrinti tinkamą komunikaciją ir patirties pasidalinimą saugos, kokybės, saugumo ir atitikties klausimais;
  • netoleruoti tyčinių ir pasikartojančių pažeidimų, didelio aplaidumo, kenkėjiškų veiksmų, sąmoningai neatsargaus elgesio;
  • taikyti objektyvius elgesio vertinimo standartus vienodai visiems darbuotojams.

[[#ex]]

Saugos, kokybės, saugumo ir atitikties politikos aprašas

[[#ex]]

Atnaujinimo data: 2022-04-05 06:12:33