Skip to main content
BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis


Bepiločiai orlaiviai (toliau – BO) nėra naujiena, tačiau spartus technologijų vystymasis augina jų prieinamumą tiek karo pramonėje ir komerciniame sektoriuje, tiek laisvalaikiui bei pramogoms. Eksponentiškai augant susidomėjimu bepiločiais orlaiviais (BO), svarbu jomis naudotis netrukdant kitiems aviacijos dalyviams – orlaiviams, sraigtasparniams, balionams ir parasparniams – bei užtikrinant tokius svarbius dalykus kaip skrydžių sauga, saugumas bei privatūs interesai.

Pagrindiniai reikalavimai, kuriuos turi atitikti bepiločių orlaivių savininkai:

  • užsiregistruoti Transporto kompetencijų agentūros internetinėje sistemoje arba bet kurios kitos Europos Sąjungai priklausančios šalies atitinkamos įstaigos sistemoje;
  • turėti naudotojo registracijos pažymėjimą;
  • gauti autentišką naudotojo registracijos numerį, kuriuo turi pažymėti visus turimus bepiločius orlaivius;
  • išlaikyti atitinkamos pakategorės egzaminą ir turėti tai patvirtinantį pažymėjimą.

Lietuvos Respublikos oro erdvės atvaizdavimo modelis 3D formatu

Maksimaliai leistini aukščiai bepiločių orlaivių skrydžiams aerodromų skrydžių valdymo zonose

Valdomoje oro erdvėje - t.y. aerodromų skrydžių valdymo zonose, kuriose teikiamos skrydžių valdymo paslaugos, valstybės įmonės generalinio direktoriaus įsakymu patvirtini maksimaliai leistini aukščiai bepiločių orlaivių skrydžiams, kurių ribose (pažymėtuose sektoriuose) iki tam tikro aukščio virš žemės paviršiaus leidžiama bepiločių orlaivių veikla be papildomo valstybės įmonės „Oro navigacija“ leidimo.

Maksimaliai leistinų aukščių bepiločių orlaivių skrydžiams aerodromų skrydžių valdymo zonose žemėlapiai:

Naudingos nuorodos

Atnaujinimo data: 2022-05-05 08:10:42